فرماندار يزد:امکانات لازم برای برگزاری طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان یزد فراهم شده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، در جلسه ای که با حضور فرماندار و تنی چند از مدیران دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری یزد تشکیل شد ، هماهنگی ها لازم در خصوص بهتر برگزار شدن طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان يزد صورت گرفت.

عزيزالله سيفي با اشاره به اينكه مي توان با آمار صحيح آينده كشور را به سمت توسعه و پيشرفت حركت داد گفت: بايد تمامي مسئولين مرتبط در اجراي طرح سرشماري عمومي نفوس و مسكن با تمام تلاش خود زمينه ي هر چه بهتر برگزار شدن اين طرح را در سطح شهرستان يزد فراهم كنند.

مدير اجرايي سرشماري شهرستان يزد با بيان اينكه بيش از نيمي از جمعيت استان در شهرستان يزد سكونت دارند و بيشترين حجم فعاليت در اين شهرستان مي باشد خاطر نشان كرد بايد با اطلاع رساني به موقع و صحيح از طريق صدا و سيما ، مدارس ، نمازهاي جمعه و جماعت و ... مردم را هر چه بيشتر با اجراي طرح و فوائد آن براي آينده كشور مطلع كرد.

وي در ادامه گفت: بيش از 1000 نفر براي همكاري دراين طرح ثبت نام كرده اند كه بعد از در نظر گرفتن پارامترهاي مختلف اين افراد پالايش شده و براي كلاسهاي آموزشي كه از مورخ 16مهرماه 90 لغایت 28مهرماه90 برگزار خواهد شد فراخوانده مي شوند.

فرماندار در پايان همكاري همه دستگاههاي اجرايي شهرستان را در اجراي اين طرح خواستار شد تا با به دست آوردن اطلاعات صحيح و جامع و كامل بسترهاي لازم براي يك برنامه ريزي درست و به تبع آن پيشرفت و توسعه كشور فراهم شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا